Sunday

Ahad + Gaji Dah Masuk + Spotter Tak Datang Kerja + Kawan Aku Accident + Raub Kopitiam

Hari ni Hari Ahad
Semalam Gaji dah Masuk
Macam biase akan ade spotter atau sampler yang ponteng keje, tanpa call untuk bagi sebab
Anyway, jangan terlalu selesa yer, time appraisal kalau gaji tak naik/naik sikit paham2 sendiri la yer
Tak pasal2 hari ni spotter tak cukup, aku & Raqib jadi runner huhuhu..kesian kat budak2 ni,  tak cukup org, dahlah dah start musim panas..
Suddenly kawan sekerja aku Nazer tepon, dia accident dekat2 nak sampai raub..so settlekan dengan Raqib, call bagitau aboh ayesha, pastu aku pergi amik Nazer kat raub...boleh tahan jugak la teruknyer kereta, nasib baik Nazer tak ape2..


Nasib baik nazer sorang..kalau ade co-pilot aku rase boleh cedera nih...
Dah amik barang semua dalam kereta, Nazer ajak gi makan pasal dia tak makan lagi..
aku pun pikir2 teringat aboh ayesha ade cakap ade kopitiam kat Raub, aku pun tak pernah pergi lagi, so kami pun pergi situ..nak test camner best ke tak (tapi aku rase kopitiam ni konsep makanan same jer lebih kurang jer, yang confirm ade kopi and roti bakar )

Dari luar...

pagi2 pun dah ramai org..mungkin pasal kat raub ni 1 ni je la kopitiam yg ade..erk, ker ade lagi yg aku tak tahu..
usha2 menu, aku minum ice white coffee and telur sandwich, nazer minum same ngan aku, makan nasi lemak..menu boleh tahan jugak, pagi2 dalam kul 11 pun dah ade org order chicken chop..nampak best, tapi next time je la yer..

The Menu..
White Coffee Ais..RM2.40
Sandwich Telur..RM2.20
Nampak sedap..skali org meja sebelah aku order, nyum nyum mmg nampak sedap..
Menu yg kita biase jumpa kat kopitiam
Aku punyer sandwich telur yg berharga RM2.20...
Aku rase buat sendiri lagi sedap kut hehehe..not suggested utk org yg tengah lapar..tapi utk bahan kunyahan semata ok la kan...
Nasi lemak nazer punyer..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...