Saturday

Pizza, Cousins and Jagung

Dah lepas makan McD...pizza la pulak kan hehehe..
nak gi makan chicken chop kat Geliga Kemaman tak sempat, pasal aku demam la plak..
pizza beli kat pizza hut mesramall jer..memandangkan anak2 yang ramai, and mak2, ayah2 and tokwan nak makan dgn senang lenangnyer, kitaorg take away jer la...lagi best makan kat umah..


pizza dari pizza hut mesramall...pepperoni & chicken supreme.
Anak aku makan dengan seleranye..sampai separuh muka penuh dgn chicken soup..aku pulak duk melantak same tak sempat amik gambar anak aku . Ayesha kalau jumpe cousin2 die mmg tak hingat la..dari makan sampai la main...

Amboi2...seronoknyer die...kaki bukan main lagi..

ayesha and the cousins...aku biarkan aje main kat luar..skali mak aku menjerit nama aku....
rupa2 nya muka penuh ngan arang, tapi bile aku amik gambar tak nampak la plak arangnyer...ker kulit anak aku dah macam arang huhuhuhu


kat mata and pipi tu berconteng jer arang...ni muke org kene marah nih

Yang best (boleh la katakan best) kawan abg aku datang, ade hal skit kami nak bincang..bwk kete bukan main ko...Audi TTsport..perghhhh...keta mahal2 tapi 2 pintu jer :P


And akhirnya..tercapai jugak anak aku nak makan jagung kat RnR Temerloh..On d way balik lipis kitaorg lalu dalam kul 1pm..so ade la :)

nak bawak sendiri...
duk usha abg ngan kakak tu makan jagung jugak

nyummm nyumm nyummm...
Senyum lebar dapat makan jagung..dari tempat makan tak abis, sambung makan dalam kete plak..
sedap sampai menghirup...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...