Monday

Mitsubishi Promotion Vs Sakitnyer Hati Aku


Semalam aboh ayesha balik, borak mcm biase (bos aku dulu pernah pesan, balik keje suami isteri harus berborak/bercerita/berkomunikasi supaya hubungan terus mekar. Bos aku cakap jangan sampai satu hari kite balik, dah tak ade ape nak disembangkan sesama sendiri. Itu petanda hubungan dah layu. So aku sampai sekarang kalau balik tiap2 hari mesti membebel jer kat aboh ayesha, tak kisah lah ape isunyer, janji berkomunikasi)...tapi post aku kali bukan lah nak cite pasal komunikasi antara suami yer, tapi pasal cerita laki aku semalam. Dia cakap bace paper, ade promosi mitsubishi. Aku pun mcm buat2 tak percaya pasal nak pujuk hati la kan..kan..kan....so ari ni aku bukak website Mitsubishi....hah ko, berpinar otak aku...kitaorg terawal dua bulan jer tu, kalau tak dapat dah tangkap LCD 32’ sebijik huhuhuhu..sakitnye hatiiiiii.. 
(takper2, tak de rezeki – ayat pujuk hati nih) :(


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...