Sunday

Infant Sleep Set

Tahun ni jer insyaAllah aku akan dpt 2 anak sedara (sorang dah selamat dilahirkan bulan 1 baru ni, sorang lagi insyaAllah antara bulan 2-3 ni). Adik aku yg nak bersalin bulan 2-3 nanti duk cari2 brg utk bakal baby, dan mcm biase aku la yg duk usha2 utk dia. Aku senang jer, bukak internet, taip ape benda nak cari..kalau berkenan zappp order hehehe...biase aku mmg akan usha kat sini la

Mengikut ranking kesukaan aku:


so baru2 ni adik aku nak cari bedding set yg 2 in  1 = 1 sarung semua bantal attached sekali. Aku usha2 kat kedai2 online macam http://babyqiu4u.blogspot.com/ tak ade la plak. So aku pi usha jumpe kat mybbstore & littlewhiz, nasib baik ade :P, jenis Bumblee Bee. Aku beli kat mybbstore je la as usual..kebetulan ade diskaun, so total + pos = RM61.42 tunaiiiiii...baru jer settle order, insyaAllah lagi 3-4 hari dpt la :)




*duk usha2 diaper bag utk aku plak...bajetss murah2 jer huhuhuhu..
takde sape2 nak bagi free kat aku ker  :P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...