Sunday

Semalam dan Hari Ini

Semalam mase datang keje tak pasal2 aku kene sengat serangga
Ntah hape benda yg sengat aku pun tak tau..tapi sakitnye aduhaiii
Lame2 lepas kene sengat, aku mula gatal2 kat telingan & kepala
Pastu rase mcm sesak nafas
cepat2 aku mintak budak hantar kan aku ke klinik
Tak pasal2 kene cucuk..addoyaiiiiii..

Masuk keje semula, aku dah mamai2...org kat klinik tu cakap lepas kene suntik aku akan rase ngantuk..which is true...dah la tu, nak makan pun takde selera..
Balik petang tu, aku takde selera nak makan lagi, last2 aboh ayesha buatkan campuran
Aiskrim Jagung + Mangga 

Aiskrim Jagung + Mangga...sedap la pulok....
 Hari ni dah start selera makan merapu aku hehehe..memandangkan hari ni operasi loading takde, turun la lunch kat kantin (dah lame tak turun makan kat kantin...hehehe, boringggg)..
Lauk ari ni not bad...sup tulang+tilapia goreng+sayur campur+teh 0 ais
semuanye untuk RM5.00...mane nak dapat wehh rege camni...bersyukur lah :)
kalau kat tempat keje aku dulu mahu kene topup rm3-4 hinggit..ni kasi nombor staff jer..ujung bulan kalau lebih potong gaji.. bersyukur lah :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...