Sunday

Apa itu Bersawang??

Salammmm..aku rase mmg dh agak lama tak hupdate blog??banyak sebab2nyer hehehe

> Blog aku xlah pemes mcm blog2 lain, so aku rase aku update ke tak, same jer..aku berblog ni pun lebih kepada suka2, nk tau mcmana rase bile luahkan pengalaman/ketidakpuasan hati kat blog ni....
> Kerja banyakkk...banyakkk ker?hehehe
>Aku punyer job ni boleh dikatakan P&C...so aku punyer aktiviti harian mostly melibatkan kerja, yg mana x dapatlah aku kongsi secara open mcm ni huhuhu...

nanti aku pikirkan tajuk2 yg sesuai hehehe....next entry aku ingat nak buat free promotion la plak :P.....takpun flashback gambar2 lame, kasi bakar semangat skit nak diet hehehe...almaklum lah skang aku dh masuk kelompok enot and shanie dah hahaha...

*aku pun x tau nape aku letak tajuk post kali ni apa itu bersawang??mungkin psl aku tgk most of bloggers bile lama x hupdate.diorg ckp blog diorg bersawang (kalau kat umah aku sawang tu....alaaa sawang la yg melekat kat bumbung n dinding kalau lame dh tak cuci hehehe)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...