Sunday

Nasi Lemak 30 sen ??


Sekarang ni nasik lemak paling murah korang penah beli/jumpe berape rege?
Kalau zaman skolah dulu aku biase beli 20 sen
Skarang lps 15-20 tahun paling murah aku penah jumpe rm1 la of course
tapi hari ni aku jumpe yg lagi murah...

Nasi lemak ni regenye 30 sen sebungkus
aku pun sebenarnye baru tau rege ni
biase org kantin aku beli byk2 untuk breakfast pagi2
hari ni gatal plak mulut aku tnye rege, terus tokey kantin citer, yang 
ade makcik jual kat depan skolah odway nak gi tempat aku keje
boleh untung ker?
tapi aku rase makcik ni jual murah pasal die kesian budak2 skolah yg nak beli
kalau makcik ni amik untung cukup2 makan jer, insyaAllah pahala la balasannyer
kalau kt kg aku kat ganu ni koman2 pun 50 sen
kalau mase keje kat kl dulu kalau ade la nasi lemak rege ni, aku takde halnye nak makan hari2
murah tuuuu
moga makcik tu dilimpahi rezeki InsyaAllah




1 comment:

Dato' Dr Ahmad said...

pergh..murah giler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...